Четверта влада: як захистити свій бізнес за допомогою медіа
27.11.2019
В СЕО Сlub відбулася зустріч із СЕО траблшутінгової агенції «Underdog» Олексієм Купрієнком і заступницею головного редактора видання «Страна.ua» Світланою Крюковою. Темою дискусії стала роль медіа у захисті бізнесу.
Українські медіа завжди виступали арбітром між владою та бізнесом. Але за останній рік їх роль ще більше трансформувалася. Ніколи раніше журналісти не мали такої влади, як зараз. Тепер вони - мірило правоти в конфлікті: приймаючи ту чи іншу сторону, ЗМІ здатні створити армію прихильників або зняти з п'єдесталу будь-якого ТОП-чиновника.Це важливий меседж для будь-якого українського бізнесмена. Зі ЗМІ треба вчитися будувати відносини та вміти правильно використовувати медіа-інструменти у кризових ситуаціях.
Підприємець має пам'ятати: якщо його бізнес не присутній у ЗМІ, то його, вважай, не існує. Публічність має стати надійним щитом від зазіхань опонентів та згуртувати навколо вас прихильників.
По-перше, довгі статті, сухі заяви ТОПів компанії та сумні прес-конференції більше не працюють. На зміну розслідуванням приходять нові методи формування контенту.
Світлана та Олексій поділилися баченням щодо побудови відносин бізнесу та медіа.
По-перше, довгі статті, сухі заяви ТОПів компанії та сумні прес-конференції більше не працюють. На зміну розслідуванням приходять нові методи формування контенту. Наприклад, пранк-листування.
Телеграм-канал «Джокер» за кілька тижнів набрав більше 60 тис. підписників. Він не є офіційним ЗМІ, але його вплив на суспільну думку вже не менший, ніж новина на поважному ресурсі.
По-друге, маємо пам'ятати, що ринок перенасичений інформацією, а найгучніша новина живе 1–2 доби. Навіть якщо у вас купа інформації на цілий фільм-розслідування, все одно треба зупинитися на ключових меседжах і комунікувати саме їх.
По-третє, виходити в публічне поле треба особисто. Часто спостерігається картина, коли до ЗМІ йде не потерпіла сторона, а її посередники: громадські активісти чи приватні особи. Бізнес не готовий іти ва-банк проти опонента. Та треба наголосити на тому, що сьогодні саме прямий виклик — найефективніший спосіб впливу.
Сьогодні медіа змінюють бізнес і політичний ландшафт країни. Від того, наскільки ви вмієте співпрацювати зі ЗМІ, залежить, чи залишитеся ви в цьому пейзажі, чи ні.