На початку лютого в CEO Club стартувала Школа експоненційних технологій від представників SingularityU Kyiv. Попри повномасштабну війну, зміну локацій та загальну невизначеність, учасники закінчили повний курс у гібридному форматі, разом з експертами заринувшись у теми блокчейну та криптоактивів, штучного інтелекту, віртуальної реальності, цифрової біології та особливостей комунікації в епоху високих технологій.
Наталя Морозова, керівна партнерка, CEO Havas Creative Group Ukraine та членкиня клубу, ділиться своїими враженнями та відповідає на питання для чого підприємцю вивчати експоненційні технології: «Ми — підприємці та власники бізнесу маємо завжди дивитись на крок, два, три попереду, відчувати тренди, здобувати знання, або хоча б гіпотези — про те, що нас очікує попереду, і вже зараз діяти, беручи до уваги ці знання. Школа технологій дала мені можливість під зовсім іншим кутом подивитись на звичні для нас сфери життя, відчути майбутнє та замислитись, що робити прямо зараз, щоб мати успіх у майбутньому. Та зрозуміти головний девіз: "Адаптуйся або вмри"».
Володимир Бандура, амбасадор Singularity University, CEO Innolytics Group, сертифікований консультант ExO, про актуальність вивчення Школи технологій для власників та керівників бізнесу навіть під час війни:
«Слово технологія складається з двох грецьких слів — вміння та думка. Технології — це застосування наших знань для досягнення практичних результатів. Очевидно, що під час війни роль технологій тільки зростає. Ми бачили, які результати приносять на полі бою дрони та новітня артилерія, нові способи війни, які ці технології дозволяють. Як можна використати 3D-друк, щоб перетворити цивільний дрон на бомбардувальник. Штучний інтелект для того, щоб миттєво виявляти цілі, ідентифікувати ворогів-злочинців, вести інформаційну війну. Супутниковий зв’язок та спостереження. Нові матеріали для броні. Медичні засоби. Біонічні протези. Та десятки інших технологій, які стали практично доступними за останні роки та змінюють наші уявлення про те, що можливо.
Також ми бачили, що бізнеси, які є більш технологічними, оцифрованими, "децентралізованими", міжнародними та інноваційними, є значно більш стійкими до будь-яких потрясінь, в тому числі таких жорстоких як війна.
І, чи не головне, ми розібрали те, що за геополітикою стоять все ті ж технології та зміни технологічних укладів. Відхід від викопного палива, для прикладу, який прискорює поточна світова війна, матиме очевидно визначальні наслідки для балансу сил країн на десятиліття. А це тільки одна із багатьох революцій, які ми розглянули. Новий транспорт, нові способи виробництва, в тому числі їжі, нові можливості штучного інтелекту та робототехніки радикально змінюють економіку та бізнес, і, від цього, політику.Тому вивчення технологічних інновацій та нових бізнес моделей це найбільш важлива задача для кожного власника та керівника бізнесу. І вона є тим більш важливою під час війни».